Для греблі ДніпроГЕС визначили чотири варіанти ремонту

Запорізьку греблю планують закрити на ремонт. Укргідроенерго розглянуло одразу чотири різні варіанти того, що можна зробити з греблею.

Про це говорилося під час наради апарату управління Укргідроенерго. Позачергове засідання Науково-технічної ради компанії присвятили обговоренню ситуації з ремонтом греблі ДніпроГЕС. Зокрема, обговоренню варіантів проєктних рішень для реалізації проєкту «Реконструкція автодорожнього переїзду через гідротехнічні споруди філії Дніпровська ГЕС ПрАТ «Укргідроенерго»».

«Автодорожній переїзд через гідротехнічні споруди Дніпровської ГЕС – один із головних мостів, який з’єднує ліву та праву частини Запоріжжя. Це – індустріальний символ держави та візитівка міста. Споруда 1932 року. Вона і пошкоджувалась, і потерпала від різних навантажень. Та найголовніше — автодорожній переїзд не був розрахований на таку кількість і вагу автотранспорту, які є сьогодні. У 1977 році були добудовані консоль, дві смуги  і пішохідна доріжка з правої сторони. Плити перекриття, які є по правій стороні — 1932 року. Звичайно, все це вимагає повної заміни. На сьогодні необхідно вжити усіх можливих заходів для подальшої безпечної експлуатації автодорожнього переїзду», — зауважив директор ДніпроГЕСу Віктор Кучер. Віктор Кучер вчергове наголосив на поточний стан греблі та на необхідності капітального ремонту. На засіданні обговорили варіанти, які можуть стати основою реконструкції:
— чотирьохсмуговий автодорожній переїзд з повною заміною прогонових будов 1932 року;
— двохсмуговий переїзд з демонтажем консольних конструкцій;
— двоярусний мостовий перехід з металоконструкцій;
— чотирьохсмуговий мостовий перехід із заміною металевої консольної частини на монолітну залізобетонну та двоярусний міст із застосуванням залізобетонних конструкцій. «На даному етапі, з точки зору проєктувальника, найбільш економічно і технічно обґрунтованим варіантом є двоярусний міст, який складатиметься  з  залізобетонних та металевих ділянок», — зазначив головний інженер проєкту Вадим Галат. Втім в Укргідроенерго бачать, що кожен із варіантів має як плюси, так і мінуси. Але двоярусний мостовий переїзд є найбільш реальним.

«Враховуючи досвід експлуатації мостового переїзду через греблю ДніпроГЕС, сучасні вимоги до конструкцій, необхідність забезпечити безпечну експлуатацію гідроспоруд ГЕС запропоновано для наступного розгляду на стадії проєкту комбінований варіант: в межах водозливної греблі Дніпровської ГЕС виконати двохярусний залізобетонний монолітний мостовий переїзд, а в межах аванкамери – металевий мостовий переїзд. Ділянку сполучення з земляною вставкою виконати  з металевих конструкцій», — зазначив головний інженер Укргідроенерго Вадим Рассовський.

Для виконання повної реконструкції греблі необхідно повністю перекрити рух транспорту. Тож розпочати реконструкцію планують одразу після запуску в Запоріжжі нових мостових переходів через Дніпро. Це дозволить закрити питання з греблею щонайменше на 50 років.

Читайте також: Запорізький фотограф зробив знімки грози цієї ночі

Источник: https://forpost.media/novosti/dlia-hrebli-dniprohes-vyznachyly-chotyry-varianty-remontu.html

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top