Доступний для кожного: як у Запоріжжі змінюється острів Хортиця та перетворюється на символ безбар’єрності

Цього року планують завершити реконструкцію Козацького кола та пагорба. Частину робіт виконають і в музеї — замінять аварійний дах та відремонтують стіни і фасад. А вже потім перейдуть до самого серця — експозиції. Облаштують пішохідні та веломаршрути. Паралельно із будівництвом ведеться інформаційна кампанія. Адже готові об’єкти мають побачити якомога більше туристів.

“І ми вже бачили сьогодні приклад нової навігації. По-перше, це вже зі включенням нового бренду Хортиці, розробку якого забезпечив в рамках державно-приватного партнерства Метінвест. Тобто саме Метінвест профінансував роботу дизайнерів, які зробили абсолютно фантастичні бренд-систему і новий лого. Це дуже важливо, тому що у Хортиці з’явився голос, з’явилося обличчя, яким острів може розмовляти з потенційними туристами, з аудиторією не тільки тут, в Запоріжжі, а й по всій Україні і навіть в світі”, – зазначила директорка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM Наталя Ємченко.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/dostupnij-dlja-vsih-jak-zminjuietsja-ostriv-horticja-ta-peretvorjuietsja-na/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=dostupnij-dlja-vsih-jak-zminjuietsja-ostriv-horticja-ta-peretvorjuietsja-na

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top