-Ви себе позиціонуєте в Інстаграмі як «виробника смислу», І, насправді, враховуючи ваш сьогоднішній контент та вашу аудиторію, ви є одним з небагатьох, на кого підписана справді думаюча аудиторія. Коли ви робили перший свій перший пост, ви розглядали його, як комерційний продукт?
-Він не зовсім комерційний, і реклами в мене ніколи не буде. Перший допис мій був зроблений 7 років тому. На ньому були коричневі черевики. В мене було близько тисячі записів з черевиками, шкарпетками, рибою, коли я задав собі питання «навіщо все це». Після цього я усі ці пости в своєму акаунті приховав.
-Чому ви вирішили все це приховати?
-Соціальні мережі коли з’явилися, усі демонстрували своє власне життя. І, як виявилося, це висвітлення – не дуже цікаве оточуючим, бо і життя в нас не дуже цікаве. Усі швидко звикають до того, що ти їси, на чому і куди ти їздиш. Контент потрібно змінювати. Я переосмислив, навіщо мені все це потрібно і чому я повинен витрачати свій час на демонстрацію свого життя.
-Після такого переосмислення не виникало ідеї взагалі відмовитись від соцмереж? Від Instagram’у зокрема.
-Від них неможливо відмовитись повністю. І в цьому на сьогоднішній день немає потреби. Це стало новим інструментом, який допомагає тобі підтримувати комунікацію зі своєю аудиторією, якщо вона в тебе є і ви один одному потрібні. Так зародилося поняття власного медіа, з якими зараз, сьогодні, ти повинен або взаємодіяти, або чекати того часу, доки ти зрозумієш, що ти нікуди від цього не подінешся.
Читайте также: Надежда Матвеева: «Мы все – рабы социальных сетей»
-Як ви робите свої пости? У вас є якийсь контент-план, прописаний завчасно?
-Я для себе це називаю власною психотерапією. В мене з’являється питання, на яке я і намагаюся знайти відповідь. Нещодавно знайшов для себе схему, на якій показано, що усе людське життя ділиться на 4 основні категорії. Це тіло і здоров’я, родина та взаємодія з близькими, кар’єра чи професійні речі якісь, та, власне, смисли, думки про майбутнє. Екзистенціальні думки в людей з’являються щодня, і в мене – так само. Але хтось їх відштовхує на другий план, а я намагаюся шукати на них відповідь. Коли знаходжу, то, щоб не загубити, я публікую їх в Інстаграм.
-Що вам пишуть у приватні повідомлення? Незнайомі люди.
-Найрозповсюджене питання – це про колір одягу, який завжди чорний. Люди або питають чому так, або намагаються мене від цього «вилікувати». Одне із найтрепетніших повідомлень, яке я отримав, було повідомлення від жінки. Вона писала мені про те, що думки своїх подруг з приводу тих чи інших питань вона вже і так знає, з чоловіком ці ж питання обговорити не вдається. Тож вона попросила мене дозволу іноді надсилати мені якісь питання особисті, з приводу її життя, щоб я висловлював свої думки про це.
-Чому у вашому аканті нема реклами і ви не заробляєте на ньому?
-Я заробляю на інших речах. Не на всьому у цьому житті потрібно заробляти.
Це лише невеличка частина інтерв’ю з Олексієм Івановим. Повну версію бесіди дивіться у відео. Не забудьте підписатись на YouTube-канал TV5. Нові випуски програми Іду на Ти — щоп’ятниці о 19:00 на YouTube-каналі та о 22:50 в ефірі TV5. Вже сьогодні дивіться прем’єру з Богданом Шелудяком, зіркою серіалу «Школа»
Источник: https://tv5.zp.ua/news/oleksij-ivanov-spivzasnovnik-biblioteki-botan-ne-na-vsomu-u-tsomu-zhitti-potribno-zaroblyati/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook