Новий додаток працюватиме у всіх країнах, в яких є відділення компанії.
Про це повідомили у компанії.
Відтепер у застосунку можна обирати «улюблені відділення та поштомати» – ті, де кристувачі найчастіше забирають посилки, а також резервні.
Також з’явилася функція «доставки за замовчуванням». Щоб скористатися послугою, у розділі «Улюблений поштомат» потрібно обрати «Я хочу отримувати всі свої посилки в поштоматі».
До того ж, стала можливою функція виклику кур’єра, який зможе забрати навіть ті посилки, що важать понад 30 кг. Для цього треба буде обрати адресу і зручний час прибуття кур’єра. Такі самі дії будуть доступні і для адресної доставки товару. Відстежувати переміщення кур’єра з посилкою можна в онлайн-режимі.
Користувачі можуть відстежувати пересування кур’єрів онлайн.
З’явилася можливість залишати чайові для працівників «Новапошти», включаючи операторів, кур’єрів та працівників контакт-центру.
Крім того, рух посилок можна відстежувати як в Україні, так і за кордоном, де є відділення «Нової пошти».
«Нова Пошта» також зможе купувати товари з-за кордону для своїх користувачів. Для цього їм потрібно буде залишити посилання на бажаний товар, а компанія придбає його та відправить.
Серед інших функцій — можливість керувати посилками, отримувати замовлення з пошти за відсутності інтернету за допомогою цифрового асистента, сортувати посилки за папками та обирати улюблені відділення чи поштомати, які піддягуватимуться автоматично у разі повернення чи переадресації посилки.