«Укрзалізниця» запустила центр підтримки клієнтів у соціальній мережі

Про запуск нового каналу комунікації повідомили на офіційній сторінці «Укрзалізниці» у Фейсбук. Вони створили своєрідний центр підтримки пасажирів у Massenger від Facebook. У компанії запевняють, що на повідомлення реагуватимуть швидко. Прийматимуть звернення, зауваження та питання від пасажирів з 8 ранку до 20 вечора 7 днів на тиждень. І поки що канал зв’язку працює у тестовому режимі.

Нагадаємо, вчора ми писали про те, що мешканка Запорізької області постраждала у вагоні потягу «Укрзалізниці». На неї впала полиця з пасажиром. Зараз жінка у лікарні, і її очікує дороге і довге лікування.

Новини і жваве обговорення коротких відео тут:»https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram:»https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram:»https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook:»https://www.facebook.com/channeltv5/

Источник: https://tv5.zp.ua/news/ukrzaliznitsya-zapustila-tsentr-pidtrimki-kliyentiv-u-sotsialnij-merezhi/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top