Як працює запорізький контакт-центр 15-80 та на що скаржаться містяни найчастіше

І, окрім планового моніторингу, її фахівці також виїжджають за зверненнями мешканців. Упродовж місяця на адресу лабораторії через службу “15-80” вже зареєстровано близько ста звернень.

У контакт-центрі кажуть: упродовж року містяни найчастіше скаржаться через відсутність електропостачання, аварії внутрішньо будинкових інженерних мереж та протікання покрівлі. Окрім цього, у теплу пору року люди звертаються за дератизацією та дезінсекцією. Також кількість дзвінків зростає під час планових ремонтів, які проводять комунальники.

Усі заявки фахівці центру направляють до виконавців послуг. Так тут називають комунальні служби чи керуючі компанії, які опікУються будинком. На ліквідацію будь-якої проблеми вони мають певну кількість часу. Втім, за необхідності, відведений строк можна подовжити.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/yak-pratsyuye-zaporizkij-kontakt-tsentr-15-80-ta-na-shho-skarzhatsya-mistyani-najbilshe/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top