Троє запоріжців організували шахрайський call-центр, який приносив власникам близько 3 млн гривень кожного тижня. Про це повідомляє прес-служба ГУНП.
Кіберполіцейські встановили, що троє чоловіків віком від 20 до 24 років використовували куплені в DarkNet клієнтські бази даних, щоб видурювати гроші у своїх «клієнтів». Шахраї телефонували, представлялися співробітниками служби безпеки банку і виманювали у громадян cvv-коди, номери картки, пін-коди та іншу інформацію.
Працівники «call-центру» діяли за заздалегідь прописаною схемою та використовували психологічні методи впливу. Відомо, що пвони проходили спеціальні тренінги та спілкувалися з жертвами 4-ма мовами.
Call-центр діяв на території Запорізької та Дніпропетровської областей і мав три офіси в Запоріжжі, які маскували під офіси з продажу вікон та дверей. У штаті працювало біля ста людей, серед них і неповнолітні. Кожен працівник за день телефонував близько 100 «клієнтам». Отриману від них інформацію використовували для викрадення грошей з банківських карток. Заробітна плата кожного працівника складала 15 тис. гривень на місяць.
Фото ГУНП
Правоохоронці провели обшук в офісах шахраїв і вилучили комп’ютерну техніку, мобільні телефони, клієнтські бази та чорнові записи. Усе вилучене відправили на експертизу.
Продовжується розслідування за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) КК України.
Тільки обране для вас у нашому телеграм каналі
Сообщение Запорізькі правоохоронці викрили діяльність злочинного call-центру появились сначала на Forpost.
Источник: https://forpost.media/novosti/zaporizki-pravoohoronci-vikrili-dijalnist-zlochinnogo-call-centru.html
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook