Дістатись додому: хто відповідальний за безпеку пасажирів під час польоту

В операційному центрі польської авіакомпанії LOT кожна служба має окрему задачу: контролює роботу екіпажу, слідкує за технічним станом літаків, складає розклад польотів та змінює його, залежно від погоди та завантаженості повітряних магістралей. А от відповідає за роботу усієї команди усього одна людина.

В цьому операційному центрі працює 800 людей. Загалом мережа компанії налічує більше 3 тисяч фахівців по усьому світу. Сьогодні її пасажири  можуть дістатись сотень міст у 111 країнах. Серед них — і Запоріжжя.

У авіакомпанії кажуть, що співпрацею з нашим містом задоволені, але покладають великі сподівання на новий термінал запорізького аеропорту. Представники польського авіаперевізника переконані в тому, що Запоріжжя має великий потенціал для розвитку і усе необхідне, аби успішно його реалізувати.

Нагадаємо, сьогодні Запорізький аеропорт співпрацює з 12-ма авіакомпаніями, а на його території будується новий сучасний термінал, який повинен запрацювати до кінця року. Це дозволить розширити спектр послуг і вивести їхню якість на міжнародний рівень.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/distatis-dodomu-hto-vidpovidalnij-za-bezpeku-pasazhiriv-pid-chas-polotu/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top